Uprzejmie informujemy, że świadectwa maturalne będą wydawane 9 lipca 2024 r. według następującego harmonogramu.
Świadectwa będzie można odebrać w terminie późniejszym, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godzinach pracy sekretariatu.
Uprzejmie informujemy, że świadectwa maturalne będą wydawane 9 lipca 2024 r. według następującego harmonogramu.
Świadectwa będzie można odebrać w terminie późniejszym, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godzinach pracy sekretariatu.
Uprzejmie informujemy, że sekretariat liceum w okresie wakacyjnym jest dostępny dla interesantów
w godz. 10.00-14.00.
Uprzejmie informujemy, że nie prowadzimy rekrutacji do klas 2-4 z powodu braku wolnych miejsc.
Zapraszamy w dniu 21 czerwca 2024 r. na uroczystość zakończenia roku szkolnego do sali gimnastycznej zgodnie z harmonogramem:
Po uroczystości w sali gimnastycznej zapraszamy na spotkania z wychowawcami w salach lekcyjnych.
12 czerwca 2024 r. na obiektach sportowych 28 LO odbyły się pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Lekkoatletyczne Mistrzostwa Mokotowa szkół średnich. W pierwszym dniu zawodów rywalizowały dziewczęta i chłopcy m.in. w konkurencjach: pchnięcia kulą, skok w dal, biegach krótkich, biegach średnich oraz sztafetach. Nagrody zwycięzcom wręczył Burmistrz Dzielnicy Mokotów Pan Rafał Miastowski.
7 czerwca 2024 już po raz piąty na Kochanowskiej scenie gościła MAK, czyli Muzyczna Alternatywa Kochanowskiego.
Szefowie. Sekcje. Program. Relacje
Edycja nr 5 MAK-u to również chrzest bojowy naszej zmodernizowanej sceny, oraz akustyki naszej sali gimnastycznej, który wypadł bardzo pomyślnie.
Festiwal w liczbach:
Szefowe Festiwalu:
Tegorocznym Festiwalem kierowały: Iza Stosio 3 A oraz wice-szefowa Lena Kaczor z 2 E. To one zarządzały całym festiwalem i wszystkimi sekcjami. Dzięki nim festiwal przebiegł sprawnie, bezpiecznie, a całe wydarzenie było niezapomniane.
Martyna Kwiatkowska z 3 A wraz z Otylią Wieczorek z klasy 3 C miały pod swoją opieką sekcję koordynacyjną. Dzięki nim festiwal cieszył się świetną organizacją oraz brakiem chaosu.
Sekcja WOLO - pod wodzą Natalii Opalińskiej 3 E i Kuby Kłuski z 3 E pracowała w kuchni, stołówce oraz na stoiskach. A całością dyskretnie opiekowała się p. Katarzyna Mikołajczyk.
Sekcją promocyjną kierowali Michalina Mykytyn 3 E oraz Amelia Wojtunik z 3 E.
Sekcja dziennikarska pracowała pod kierunkiem Anny Dybko z klasy 3 A i jak co roku zadbała o przygotowanie streszczenia festiwalu! Dzięki tej sekcji możemy dowiedzieć się co się działo na wszystkich koncertach.
Sekcja Finansowa pracowała pod przewodnictwem Heleny Szczuraszek i Pawła Torbicza z 2 A pod dyskretną kontrolą dyrekcji oraz kierownika gospodarczego p. Barbary Rutkowskiej (finanse, rozliczenia, faktury)
Sekcję konferansjerską prowadzili Zuzanna Tkacz z klasy 2 A oraz Kamil Madoń z 3 E! Jak zawsze przygotowali dla widzów ciekawe zapowiedzi oraz sprawili, że festiwal był niezapomnianym przeżyciem dla każdego uczestnika. Kreatywni oraz bardzo zaangażowani w to co robią!
Sekcja porządkowa to Jan Bralewskim z 2 B i Kuba Pawełkowicz z 2 A.
Bezpieka to Piotr Krzemiński z 3 B i Marcelina Walo 3 E.
Sekcja Design nie wymaga żadnego komentarza, to nasze mrówki, które przez wiele tygodni w okolicach pracowni nr 110 oraz 111 popołudniami, kiedy w szkole nie ma już prawie nikogo, pod okiem dyrekcji produkują elementy dekoracyjne, które w finale składają w fantastyczna całość. W tym roku sekcję prowadziła Alicja Bożek z klasy 3 A. Jej członkowie zadbali o to, abyście poza niezapomnianą zabawą mieli również czym nacieszyć oko. To właśnie im zawdzięczamy niesamowite i jedyne w swoim rodzaju dekoracje festiwalu. Na kilka godzin przed rozpoczęciem Festiwalu sekcja to rozrasta się do kilkunastu uczniów pracujących intensywnie.
Sekcja graficzna-to właśnie pod opieką Weroniki Sołśni z 3 E powstały wspaniałe grafiki, które można podziwiać na kontach festiwalowych.
Niewątpliwie niewyobrażalną pracę wykonała sekcja techniczna pod wodzą Przemka Adamczyka z 3 A i Tomka Sykuły z 2 B.
Gromadzony i zdobywany przez kilka lat przez nas sprzęt niezbędny do oświetlenia i nagłośnienia każdej festiwalowej imprezy to z jednej strony dobrodziejstwo, bo jesteśmy niezależni, ale z drugiej strony jego obsługa to naprawdę bardzo poważne, czasochłonne, odpowiedzialne zadanie i wyzwanie. Jego instalacja i ustawienie trwało od środy do piątku kilka godzin dziennie.
Błysk fleszy to dla nich normalność. Kierowana przez Tomka Salskiego z 3 C i Wiktorię Grabowską z 3 A sekcja fotograficzna zadbała o staranne dokumentowanie festiwalu MAK na pięknych zdjęciach. To dzięki tej grupie mamy później tyle fotografii, które są wspaniałą pamiątką po festiwalach, uchwycając ich najlepsze chwile.
Piotr Polsakiewicz z klasy 3 A to sekcja Filmowa- zadbał o nagranie wszystkich występów i późniejsze ich opublikowanie!
Wymienieni uczniowie kierują sekcjami, ale przecież każda sekcja to co najmniej kilku uczniów, których nie sposób wszystkich wymienić. Wielka praca.
Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób i jakimkolwiek zakresie zaangażowali się w organizację MAK-u w roku 2024.
Szczegółową relację można przeczytać, obejrzeć, a nawet wysłuchać w mediach festiwalowych.
MAK-iem nr 6 za rok pokieruje Lena Kaczor z klasy 2 E.
Gratulacje dla wszystkich!
A już w listopadzie 24' czeka nas 30 Festiwal Teatralny...
MŚ
W dniu 28.05 w naszej szkole odbył się festyn naukowy FeNIKS. Odwiedziło nas 366 uczniów ze szkół podstawowych: siedmiu warszawskich i dwóch z okolic miasta. Mieliśmy okazję zajrzeć do wnętrza nerki, zbudować swój własny kalejdoskop, napisać wiadomość tajnym świetlnym pismem, obejrzeć model góry lodowej i model statku, obserwować zjawiska fluorescencji, nauczyć się, jak zbudowana jest elektrownia jądrowa, zanurzyć palec w płynnym metalu, zobaczyć widma emisyjne pierwiastków. Poszliśmy nawet dalej, nasi uczniowie zbudowali komorę mgłową i w odpowiednich warunkach zaobserwowali promieniowanie kosmiczne. Oprócz tego poznaliśmy podstawy światowej ekonomii i wzięliśmy udział w quizie wiedzy geograficznej. I wiele więcej… O tym, ile ciekawych stoisk można było zobaczyć wiedzą tylko uczestnicy!
Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i pomoc przy organizacji festynu: Panu Dyrektorowi Markowi Świderkowi, Pani Dyrektor Elizie Adamowicz, Pani Monice Karbarz, Pani Agnieszce Kozłowskiej Kozłowskiej, Pani Katarzynie Lorek, Pani Renacie Lutomirskiej, Panu Maciejowi Małagockiemu, Panu Przemysławowi Mańkowskiemu, Pani Małgorzacie Pawłowskiej, Panu Tadeuszowi Walczyńskiemu oraz Zofii Kuczmierowskiej- pierwszej oficer, która dbała o niezakłócony przebieg festynu; klasom 2 B, 2 D_1, 3 B oraz reszcie z 204 zaangażowanych uczniów naszego liceum.
Zuzanna Boruc 2 A
Powered by aSc EduPage